Лабораторія

Лабораторія сенсорного аналізу Кулінарного Центру МХП не має аналогів в Україні. Це сучасний стратегічний підрозділ Компанії, яка взяла курс на оновлення і створення власного сегменту ринку кулінарної продукції.

Основні функції створеної лабораторії сенсорного аналізу:

• Оцінювання органолептичних показників сировини та готових виробів харчових продуктів.
• Вирішення технологічних задач та удосконалення продуктів, розробка нових рецептур.
• Аналіз інноваційних продуктів, створених за допомогою R&D центру.
• Проведення маркетингових досліджень вподобань споживачів існуючих товарів на ринку з метою встановлення переваг і недоліків.
• Проведення маркетингових досліджень вподобань споживачів товарів, які впроваджуються на ринок з метою раціонального використання інвестицій у виробництво.